Verzending en Retour


Verzending

Indien je besteld voor 15:00, wordt uw bestelling zonder gepersonaliseerde items binnen 1 tot 2 werkdagen op de post gedaan. De bestellingen worden met Post NL of DHL verzonden en je ontvangt een link waarmee je je bestelling kan volgen. 

Verzending gepersonaliseerde producten

Gepersonaliseerde items hebben een verzendtijd van 1-3 werkdagen.

Verzendkosten

Nederland

Onder de 69 in hanteren wij de verzendkosten van €4.95. Boven de 69 krijg je GRATIS verzending!

België

Onder de €89 hanteren wij de verzendkosten van € 7.95. Boven de €89 krijg je GRATIS verzending!

 

Retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €6,95 per pakket. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@liliiflora.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Meld je retour via info@liliiflora.nl

Gepersonaliseerde producten

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Retourkosten

De kosten voor het retoursturen zijn voor de verzender.

Uitbetaling retour product(en)

Zodra je retour bij ons is aangekomen wordt dit zo snel mogelijk verwerkt. Het verwerken dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op zodat dit spoedig opgelost kan worden.

Beschadigde artikelen

Mochten er bij aflevering beschadigde artikelen aanwezig zijn, meld dit dan binnen 5 dagen na ontvangst. Bij een tijdige melding worden de retourkosten gecrediteerd en wordt er kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd na ontvangst van het beschadigde artikel.