Veelgestelde vragen

Informatie

Wat is het verschil tussen de basis voedingsdoek en de luxe voedingsdoek?

De luxe variant heeft een stevigere boog aan de bovenzijde die breder open blijft staan en die in het gebruik nog makkelijker maken. Er wordt gebruik gemaakt van luxe stoffen die langer mooi blijven.

Wie maakt de producten?

De producten van het label Lilii Flora maak ik zelf met behulp van een paar ateliers. Waaronder Marleen van Marleen's Atelier. Dit zorgt ervoor dat de producten duurzaam geproduceerd worden.

Bestellen

Is er een minimum orderbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag! 

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Mister Cash, Sofort, MasterCard, VISA en Klarna (achteraf betalen)

Hebben jullie ook een winkel?

Nee, helaas. Wij zijn een online winkel waar je 24/7 kan shoppen!

Verzending

Wat kost de verzending?

Nederland

Onder de €69 in hanteren wij de verzendkosten van €4.50. Boven de €69 krijg je GRATIS verzending!

België

Onder de €89 hanteren wij de verzendkosten van €8.40. Boven de €89 krijg je GRATIS verzending!

Wie bezorgt mijn pakket?
Je pakket wordt bezorgd door Post NL of DPD.

Wat is de levertijd?

De verzendtijd is 1 tot 2 werkdagen. Op gepersonaliseerde producten zit meestal een verzendtijd langere verzendtijd. Bekijk de actuele levertijd in de banner bovenaan de webshop

Is verzenden naar België, Duitsland of Frankrijk mogelijk? 
Ja, dit is geen enkel probleem.

Retour

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan binnen 3-5 werkdagen je geld terug. De kosten voor het retourneren van je order zijn voor eigen rekening, net zoals de verzendkosten die je hebt betaald bij je bestelling.

Je kunt je retour aanmelden door een mail te sturen naar info@liliiflora.nl voor retourinstructies

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

- Indien het product is gedragen/gebruikt en/of gewassen is;

- Speentjes en bijtringen 

- Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij).

- Items die speciaal voor jou gepersonaliseerd zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.

Overige vragen…

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag naar info@liliiflora.nl.